Sofia var namnet

"livet deluxe"

dundersjuk

Publicerad 2010-11-15 17:15:50 i Skitsnack,

Sofi är sjuk sjuk sjuk, jag upprepar, sjuk!
Hostar, snorar och febrar på natten. Det är fan inte okej.
Och hur jag bloggar är fan inte heller okej. Men jag är varken deprimerad eller glad. Eller jo, en del av mig är tamejfan alltid glad, har väldigt svårt att vara ledsen inför folk (om jag inte då är aspackad).

Och på tal om något annat hatar jag tele2. Jag är ledsen, jag älskar Frank and Frankphone (Sofiphone är dock bättre) men jag hatar tele2! Jag har dock bundit upp mig på 24månader på triple play och 24månader till på en jävla HDbox för att deras kort inte fungerar till inbyggda boxar. Men fuck you tele2, jag betalar skiten nu bara och inväntar tiden. Får väl skylla mig själv, men det var ju ett måste.

För det andra hatar jag pengar. Jag är typ.. pank. Men på fredag är det fest!
BE THERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela