Sofia var namnet

"livet deluxe"

sry

Publicerad 2010-11-24 13:15:53 i Skitsnack,

Jag är ju typ sämst på att uppdatera.
Jag skyller det på iPhonen som gör att man inte blir lika beroende av datorn.
Inget intressant att uppdatera ändå. Eller?

Fest i fredags, GRYM FEST!
"Säg till om ni ska ha sex så jag kan vara förberedd på det"
"Du kan få vara med om du vill?"
"Nej tack, det är bra.. eller?"

Fyfan alltså, haha!
Sjukt bra kväll, dans dans dans!
Jag och lillabjörn ägde nog dansgolvet, mest jag. Som alltid!
Och nea såklart!

Ledig idag, jäkla chilldag alltså.
Men ikväll får jag träffa min favoritbebis! Lycka

Ciao.
Det är så sjukt varmt ute, jag svettas röven av mig.

goes partyhoes

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2010-12-01 18:05:34

All the time!

Bäst på att äga dans golv haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela