Sofia var namnet

"livet deluxe"

There's time to say, aldrig mer

Publicerad 2010-11-08 12:52:25 i Skitsnack,

Vad var det som hände? Vad var det jag gjorde?
Jag förstår inte hur man kan snacka så jävla mycket skit. Blir så fruktansvärt arg! Var kom allt ifrån, var det sanning eller lögn? Dom säger ju att sanningen kommer fram på fyllan. Nej men fyfan, stryk det.

Minnet försvann med natten, vad var det som hände? Du sa det är okej, vi glömmer allt och pratar aldrig mer om det. Men om det är det enda som går i tankarna? Du sa jag vann, men vad var det jag vann? Snarare förlorade jag. Min stolthet. Det jag kämpat för att bygga så jävla länge. Jag blir så arg på mig!

Kan någon bara slå sönder mig så jag kan vakna upp någonstans och tänka att det visst bara var en dröm. En fet jävla smäll är precis vad jag skulle behöva just nu. Hur kan allt bara rasa, så jävla lätt och fort.

Jag vill ha allting. Det är det enda jag minns.
Fuck alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela