Sofia var namnet

"livet deluxe"

det är som en börda som lyfts från mina axlar

Publicerad 2011-08-29 09:49:31 i Skitsnack,

på tal om ingenting så är Veronica Maggio min stora nya idol!

helgen bjöd på lycka från ovan! en hel helg med mina änglar!



det blev en kräftskiva på frej och jag tror mest alla blev dyngraka, fniss. vaknade upp runt tre halv fyra av att jag hade deckat, festen fortsatte men alla hade gått. jag ringde hela min telefonbok (nästan) och det var ju fan ren tur att det inte var någon som kom hit så som det såg ut här och som jag mådde i lördags morse. hur som helst så var det en lyckad fest och i lördags blev det ännu mer fest med hoff & timbuktu.
skeppsholmen rockade fett.



jag känner livet börjar ordna upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela