Sofia var namnet

"livet deluxe"

drömmer vidare för att sedan vakna upp

Publicerad 2011-08-03 09:38:36 i Skitsnack,

att vara ensam är terapi.

jag drömde inatt.
det är känns lite sådär att.. vafan.
jag vet att det jag alltid vetat är bra för mig och vad jag alltid velat ha, har alltid funnit rakt framför mig. och att veta efter så lång tid, det är det som känns lite sådär att.. vafan.
antingen kämpar jag eller låter det vara. jag har alltid låtit det vara, men nu vet jag inte vad jag ska göra.

det har alltid varit "vi e såna som i slutet aldrig får varann".
men nu kan du fan få mig så lätt.

jag slår huvudet i väggen för att få lite vett, men det funkar inte,
tills jag inser att - är det menat att vara blir det! och det är ett ordspråk jag tror på.

-
han ska spela när vi gifter oss
det var ju inte så att du sa nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela