Sofia var namnet

"livet deluxe"

imorgon är det fredag

Publicerad 2011-08-25 20:08:44 i Skitsnack,

vilken bra ledig dag jag har haft!
rejvat sönder hela badrummet (jag menar hela!) med rengöringsmedel (sen att mina händer mår som dom gör efteråt är en annan femma), ätit lunch med miss N och shoppat lite grann med miss N och CH. hittade en mys fleecetröja och en jätte fin stickad sak i rosa & brun, den blir nog med i outfitten imorgon! sen blev det en hel del kräftskivesaker, CHECK!
har även satt upp väggarna på uteplatsen och så hjälpte paret mig att sno ett bord från gården så vi alla får plats. shiet, hemmafest på frej var längesen! denna gång skippar vi störningsjouren va? har ställt in larm på 22 då högtalarna och festen ska bäras inomhus. har till och med kopplat in wii så det kan sjungas singstar eller spelas guitarhero för den som önskar!

dricker lite öl och spelar wii sports med fukkk offf i högtalarna, hela 46år blev jag! bra tjej.
men vi får se om H är så mycket bättre när han kommer, fniss.

Kommentarer

Postat av: han som du inte kunde andas utan, pfff

Publicerad 2011-08-25 22:45:19

Juste! Det va H som du absolut INTE va kär i. lugnt för min del, inte kär i dom brudarna jag satte på för ett par veckor sen heller, men det var skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela