Sofia var namnet

"livet deluxe"

jobbet i fokus

Publicerad 2011-08-22 20:08:36 i Skitsnack,

jag blir ganska glad av att umgås med mina arbetskamrater. donken + alkohol = party party.

körde en hård stängning igår, mycket gäster - hög försäljning men fifan det var fint när vi gick från restaurangen och jag hann med en massa extra grejer, high five till Sofi och hennes team.
efteråt blev det fest hos tim (på en söndag? jag vet!) och alla var jätte fulla men det är ju inget ovanligt, jävla fjortis fyllor dom där lirarna får alltså, haha. man får ju något att skratta åt i alla fall! ett par öl och två glas senare var Sofi lite slirig hon med vilket resulterade i bitmärke på Alex kind och nollkoll på klockan.
jag tycker synd om er som jobbade och skulle till skolan imorse, själv drog jag till ikea och fikade med mammi. vi ska dit igen på lördag när man fått lön och shoppa lite! måste kirra en badrumsskrapa till H samt inflyttningspresenter till Olle och Biz, måste bara luska ut vad de behöver.

öppning imorgon, stängning på onsdag, övningsköra på torsdag, öppning på fredag följt av kräftskivan följt av ikea på lördag dag och på lördag kväll är det hoff & timbuktu i storstaden, LÄNGTA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela