Sofia var namnet

"livet deluxe"

lunch med mammi & middag med tjejerna

Publicerad 2011-08-02 21:50:58 i Skitsnack,

jag tycker om att spendera lite qualitytime med bara mammi. man behöver det ibland, då man liksom kan lätta på hjärtat, prata allmänt eller bara sitta tyst. jag är glad för att jag flyttade så tidigt (om nu 18år kan ses som tidigt) för det var då vi fick en relation på riktigt då vi bara bråkade innan. vi var lite som hund och katt.

dessutom tycker jag om att spendera qualitytime med mina tjejer. mina bästa tjejer som känner en utan och innan, som vet allt och ingenting. vi skrattar åt och med varandra och vi blir sura på ingenting! men när allt kommer omkring kommer vi alltid att vara som en stor systerfamilj som alltid ser efter varandra och håller dörren öppen. jag älskar er! ni lyser upp min mörka tillvaro alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela