Sofia var namnet

"livet deluxe"

lycka

Publicerad 2011-08-03 20:18:58 i Skitsnack,

måste först berätta om dagens bästa!
- mina kläder luktade jord och hade mögel på sig :(
hahahaha! olle! vilken jävla kille alltså!

idag har jag övningskört med far min, gick utomordentligt bra, han blev bara arg en gång! och den förtjänade jag, måste bli bättre med bakspeglar och se mig omkring när jag kör. det är ju faktiskt inte bara jag på vägen! hela 4h blev det. gillas.
nu måste jag bara ta mig i kragen och boka halka i september (kanske augusti!) samt uppkörning & skrivning i oktober. fan dags att sätta fart nu! lite tid, mycket att göra. kan vi utöka dygnet med några fler timmar?

sedan till fler goda nyheter,
jag har blivit erbjuden lägenhet i siggis! lycka på hög nivå!
dessutom är läget guld, jag kan vinka från min dörr till mammas balkong!
det är dyrt med hyran men jag har bestämt mig och gått igenom ekonomin, jag klarar mig lätt. det gäller bara att göra prioriteringar i livet. jag kommer trivas, lägenheten är fräsch, katterna kan springa fritt i skogen intill, jag har nästan sjöutsikt och det är 5min till vattnet samt att jag har uteplats. så jävla glad.
dock står jag i placering 2, så håll tummarna för mig! det är min tur nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela