Sofia var namnet

"livet deluxe"

my way or the highway

Publicerad 2011-08-05 12:34:35 i Skitsnack,

det spelar ingen roll om du, du eller du säger hur bra jag ser ut, hur snygg jag är eller vilken bra människa jag är. just nu finns det bara en som spelar roll. det betyder inte att jag skiter i vad du säger, jag tar det bara inte till mig. det finns ingenting jag hellre vill än att du ska ta mig med öppna armar och säga hur mycket jag betyder för dig.

ROUFF life.

så jävla taggad inför imorgon (hoppas det inte slutar i katastrof bara), men så länge jag tar det lugnt med vinet så överlever jag! dessutom ingen dricka efter 00.00. eller så skiter vi i förhoppningarna och kör bara! har aldrig sett pride så det ska bli freaking awesome! umgås med bra människor hela dagen, det gillas.

nu är det dags att bege sig och kirra lite vin! rosé it's gonna be. slask rosé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela