Sofia var namnet

"livet deluxe"

sigtunahem är bäst

Publicerad 2011-08-10 21:41:30 i Skitsnack,

helt otroligt att jag ens säger det men idag är fan sigtunahem bäst! imorgon skriver jag på kontraktet om min inkomst blir godkänd, vilket jag vet att det blir. man vet ju aldrig men nu jäklar! siggis i november kommer jag, min dröm - min verklighet. äntligen

jag tänker mycket när jag jobbar, när jag är nere med uppfyllningen och är själv. jag tror det blir ännu bättre med musik så imorgon åker dom rosa hörlurarna med ner! hur som helst - jag grubblar mycket vilket betyder att jag inte riktigt var mina känslor och tankar är någonstans. det blir en dag i taget och så får jag se vad ödet tar mig.

vill även passa på att tacka H for all the prayers. and thank you 'sir' upstairs.

jag är kär i en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela