Sofia var namnet

"livet deluxe"

sörj, kom över, lev vidare

Publicerad 2011-08-01 21:06:43 i Skitsnack,

nu är det en dag i taget som gäller, jag kommar aldrig orka leva med mig själv annars.

det gör ont att se någon annan gråta men jag vet att det är vår bådas sorg och jag vet att vi kommer kunna leva vidare och se tillbaka på allt gott som kommit ur detta och som varit! men för nu, låt minnena vara.

som sagt, det var emmaboda förra veckan, fyfan vad kickass. fyfan vad jag också saknar stämningen, folket och musiken. jag älskar ju den där bubblan man lever i för ett par dagar. lycklighet på hög nivå! dock om det något negativt utav det, jag sitter och kurerar mig med antibiotika för urinvägsinfektion och en form av halsfluss. såvitt jag vet mår inte dom andra som pärlor heller, fniss.

nu färgar jag håret nästintill svart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela