Sofia var namnet

"livet deluxe"

tisdag, jävla tisdag

Publicerad 2011-08-16 15:17:10 i Skitsnack,

vaknade på fel sida imorse, trött som en jävla gris (varför det nu heter så) och grinig. var för långsam så jag fick springa till bussen med 9liter mjölk och en handväska. fyfan. åtminstonde missade jag ju den inte. väl på jobbet hade jag ju som tur var tre stycken som började sex medan jag satt och gjorde två jävla veckors veckoarbete. ja ja, det gick ju i alla fall.

till råga på allt det här flyttar mina goda vän idag också vilket gör mig jätte ledsen. men olle, jag kommer och hälsar på! (han har lovat mig 10kvm!)

klockan är lite över tre, färdigjobbat och klart nermysad i min filt och det ska lagas spagetti och köttfärssås. ska nog napa en stund först, det är jag värd. ikväll blir det signs som jag köpte på second hand! gott ändamål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela