Sofia var namnet

"livet deluxe"

11 12 12

Publicerad 2011-12-12 17:17:31 i Skitsnack,

kom tillbaka till siggis runt 13 tiden efter att ha tillbringat hela helgen i väsby. kändes ganska skönt att komma hem faktiskt. det är ett speciellt lugn som finns här - kanske just därför jag valt att bosätta mig här.
inte gjort ett jäkla skit känns det som, fett skönt dock. diskade och dammsög lite samt kastat in några tvättmaskiner därmellan. såna där måsten i vardagen! saknar H.

jag måste nog vara hemma lite mer, men det blir lätt att man åker dit den man trivs med åker!
varit lite cp på jobbet dock. skönt att man kan tala om det och sedan släppa det när man väl stämplat ut. vill inte att det ska gå ut över vår relation, men det gör det ju inte så det är bra med det!
kanske dags att göra något annat dock. någon sa, sofia skeppet kommer att sjunka mer. den personen hade alldeles rätt och jag vet inte om jag är beredd att ta smällen när det ligger på botten! är det värt några kronor extra? nej, jag tror inte det.

nu är det dags att laga lite käk och skriva ner en inbjudan till nyår!
puss på er fina där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela