Sofia var namnet

"livet deluxe"

andra advent

Publicerad 2011-12-04 21:16:02 i Skitsnack,

nyduschad tjej i sin rosa morgonrock med stjärnor på sitter och dricker te till avatar. myspys. känns rätt bra att vara hemma för en dag och chilla. dock kommer jag sakna världens bästa sovsällskap.

dagen har varit väldigt givande. sovit som en stock natten till idag. vägen tillbaka till siggis kändes bra! det skulle bli en bra dag och när jag såg att alla bussar till siggis var inredda med julpynt blev känslan riktig.
ibland kompenserar till och med sl upp alla sin brister.
så blev det promenix till julmarknaden nere i siggis, mycket folk men känslan av julen gör mig glad så det gjorde ingenting. sist men inte minst så avslutade vi dagen med adventsfika med hemmabakta lussekatter, pepparkakor, julmust och glögg hemma hos mig.
synd att inte min del av släkten kom men screw 'em.

öppning imorgon och nästan resten av veckan. det blir bra!
rosenström på fredag kommer bli nice! längtar redan.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela