Sofia var namnet

"livet deluxe"

annandag jul

Publicerad 2011-12-26 17:05:51 i Skitsnack,

jobb 9-17, dubbelt betalt. woho.
jag har funderat mer men dock vet jag nu verkligen varför jag tog det beslutet jag tog.
lalare allihopa, det funkar ju liksom inte. jag är bättre än så.
men det är synd, för det jag tycker är roligast är att köra skift. er förlust, min förlust.

jag skulle vilja jobba med kids. jag gillar kids. på julafton när jag såg lilla 'kusin' springa runt blev jag lite tom. det är jobbigt att vara vuxen och få panik över att det känns bråttom fastän det egentligen inte är det.

och jag har ju verkligen tappat lusten om körkortet.
jag vill åka till min faster. men jag älskar min lägenhet. det och mina katter är det enda som håller mig kvar här just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela