Sofia var namnet

"livet deluxe"

det finns gott ormar

Publicerad 2011-12-28 18:07:44 i Skitsnack,

- visste du att det är emot lagen att skriva att det är flera fast det inte är det?

jag skulle vilja ha en lagbok och läsa hela den för att lära mig rätt och fel. det är lite som troende och bibeln. alltså inte riktigt men nästan eftersom bibeln och vad de heliga skrifter nu kallas inom visa religioner och sekter - en levnadsstil. typ. jag är inte riktigt troende så det är fel för mig att säga, men något tror jag ju på så något av det jag tycker och tänker borde vara rätt. åtminstode för mig själv.

undrar hur världen skulle vara utan lagar, pengar och materiella ting. var och en för sig. man kanske skulle känna sig ensam men om det är menat att människan ska binda sig med något eller någon så är de det och då kommer det förmodligen att bli så.

oj oj, något att diskutera i oändlighet och något alla har olika åsikter om, samt att jag vet att vissa kan tycka jag har rätt och vissa kan tycka jag är dum i huvudet. dock vet jag att man lär sig av varandra och åsikter kan man lära sig av andra, saker man läser osv. whatever, typ.

träffade biz och jonas på bussen nästan just.
plus att jag pratade med favoritolle igår.
dom är i stan!!!! biz och olle.
biz var typ absolut taggad på siggis, om inte nyår någon annan dag.
och jag insåg, jag måste till jönköping snart. jag saknar mina hjältar!

- jag känner, ta vafan du vill,
 sådvida du inte skadar mig, dig själv eller någon annan.
såvida du inte mår dåligt av det eller någon annan gör det.
såvida du kan stå för konsekvenserna som kan stå utav det.
sådvida du kan må bra och vara stolt utav vem du är med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela