Sofia var namnet

"livet deluxe"

.

Publicerad 2011-12-10 19:50:37 i Skitsnack,

ye, igår var det röj på magg med Madde, Nea och Lill Simon. sjukt jävla nice! några öl och sen hemgång.
natten slutade väl lite halv dåligt men jag fick en ursäkt i alla fall så det är ju ingen skada skedd, men ändå. någon gång måste man slå näven i bordet och säga att det räcker. tycker jag.

tjejen moralkakade en snubbe igår också. han trodde han var störst, bäst och vackrast, låtsades ramla in i mig omedvetet då jag tyckte han lika gärna kunde klappa mig på axeln och presentera sig. sedan sa att man inte gör så och att han så småningom kommer ramla in i fel person och då kommer det gå illa. killen lekte ball och fortsatte vara en diva, för att sedan få en uppskuren hand och ett trasigt finger. jag säger bara: vad var det jag sa?!



nu är det trött tjej på arbetet. hemgång om ca fyra timmar, let's give a woho for that!!

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-12-10 23:15:01

Du måste ta det lite lugnt Fia, tänk på att vila lite nu också inför uppkörningen. Och du måste vara hemma lite mer med missarna, de saknar ju dig annars. Kram mamma !

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-12-10 23:15:24

Du måste ta det lite lugnt Fia, tänk på att vila lite nu också inför uppkörningen. Och du måste vara hemma lite mer med missarna, de saknar ju dig annars. Kram mamma !

Postat av: madde

Publicerad 2011-12-11 00:02:48

AMEN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela