Sofia var namnet

"livet deluxe"

hemmaplan

Publicerad 2011-12-18 20:53:28 i Skitsnack,

nu är jag tillbaka i siggis igen, håkan sjunger i högtalarna och PS i love you går på teven.

precis hemkommen från en trevlig kvällspromenad med carro i busvädret. på med gummistövlarna och vinterjackan! det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder brukar man väl säga? mycket bra ord med en mycket bra tjej. cred.

kanske diska lite och köra en tvättmaskin.
eller bara dega på soffan?
fast min terapi är att städa så det blir nog det.

söndagen blev inte riktigt som planerat sorgligt nog, men det blir så ibland.
jag hoppas du mår bra och att det löser sig för dig.
jag kan ju inte undgå att säga att jag saknar dig.



-
ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på!
håkans visdoms ord sitter än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela