Sofia var namnet

"livet deluxe"

Jag älskar dig!

Publicerad 2011-12-02 05:44:46 i Skitsnack,

natten till igår blev en 24h. jag vaknade upp och har nog aldrig varit så trött på en öppning. eller jo, det har jag, men ändå! öppnade dock med min bästa Jes, det är då allt löser sig.
hur som helst så var det första gången mitt hjärta verkligen gjort ont.

ont av att se någon gråta och man vill hjälpa, fastän man inte riktigt kan. så smittar det av sig och man gråter ikapp. men när jag ser hur mycket denna människa växt med sig själv och för mig ler jag. det är det sol betyder något! ett erkännande för sig själv måste vara bland det bästa som finns.

jag sa du är viktig, jag sa jag jag finns här och jag kommer göra allt för dig. såsom du hjälpt mig går inte att beskriva med ord men du fick mig att vilja leva på nytt. orka börja om. du dömde mig aldrig. för det ska jag vara evigt tacksamt. du sa det löser sig, det kommer bli bra, det vet jag. nu får tiden göra sitt.

- jag älskar dig kompis, du är den bästa människa jag känner och även den bästa har sina brister.
förresten, jag älskar dig också.






jag ger det en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela