Sofia var namnet

"livet deluxe"

julafton

Publicerad 2011-12-25 20:19:10 i Skitsnack,

sliten tjej idag, jätte sliten tjej.

det blev en tur till väsby, träffa H på magg för en öl. fram kom en överklass snubbe som bjöd oss på öl & shots (jag tyckte jag kunde betala för mig själv, men). lite smått onyktra vandrade vi vidare på spontanfest. med vin över hela klänningen så jag fick låna en jätte stor stickad tröja av en kristian. jag frågade om jag fick ta den hem, men icke. det roliga är att jag ju faktiskt hade ombyte i väskan (fniss). lite halvkasst minne men kul som fan hade jag i alla fall.

- jag älskar dig. jag älskar dig med. du är vacker. tack. jag tycker du är jätte fin, det har jag alltid tyckt. jag tycker om dig jätte mycket och jag saknar dig hela tiden när du inte är med mig. du är bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela