Sofia var namnet

"livet deluxe"

Ledigt

Publicerad 2011-12-22 21:46:38 i Skitsnack,

det blev en öl eller två igår med H för att tala lite private shit. mycket visdom som vanligt! tack för vartenda ord bästa du! så blev det en tur till storstaden imorse lite måttligt trött. mötte upp syster och sedan mötte vi upp familjen i kungsträdgården för lite julmarknad! alldeles utomordentligt mysigt.

vi passade på att julbaka lite nu på kvällen, chokladrutor med färgglatt strössel! looks like you can be high on it, fniss. nu är det en dusch som väntar och fortsatt sagan om ringen i soffan. night



ja men just det, jag höll på att glömma något viktigt!
27 januari är det kapten röd med massa mac människor!
3 mars är det justice med mina fina tjejer, nea & vic!
WOHO!








 

jag kirrade en björnfitta idag! och ja, jag gillar den.

Kommentarer

Postat av: Anna Simonsson

Publicerad 2011-12-26 00:30:25

Hej!



Vilken otroooligt fin mössa du har! :O vart har du köpt den?



Förresten så är du med i mitt senaste videoinlägg i min blogg, tihi :D kika vettja! Kramaar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela