Sofia var namnet

"livet deluxe"

måndagkväll

Publicerad 2011-12-19 22:58:56 i Skitsnack,

lyssna på håkan i en långdusch på en sisådär 30-45min! perfekt!
var ute på en tur med mam och syster i siggis.
jag vill att alla mina vänner ska bo här.
saknar faktiskt att hänga med emil bland annat, men jag kan nog gå ner till blå snart igen. goare kille får man leta efter!

min hals börjar göra ont.
nej, jag vill inte ha halsfluss lagom till jul och nyår. jag vägrar
det är alltså dags för att droga ner sig i te och apelsin (som jag dock inte har..) kirra imorgon om inte annat.
och jag hoppas morgondagen kommer att bli en bra dag. 
det vill jag verkligen!

det känns dags att krypa ner i sängen, jobbar ju inte förrän imorgonkväll så jag kan sova ut! skönt. samt att jag borde läsa lite i manualen till combospec (don't even ask..) H ska lära mig på onsdag. kommer känna mig helt jävla dum i huvudet. haha

puss.

jag stod och tänkte i duschen.
det känns lite som historien upprepar sig.
inte riktigt på samma sätt som sist, men liknande.
älskar, älskar inte - det är frågan.
jag vet, inte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela