Sofia var namnet

"livet deluxe"

relationsbrytare

Publicerad 2011-12-18 15:04:32 i Skitsnack,

det värsta är när man upptäcker tårar i någons ögon som faktiskt uppstår pga mig.

människan är född men en instinkt - att överleva. jag antar att även jag är född med den instinkten i och med att även jag är född i en mänsklig form. jag är även född med instinkten att fånga det jag vill ha och behöver för att överleva. tyvärr bildas det av detta konsekvenser som jag eller någon annan i ett senare skede kommer att drabbas av. det har aldrig någon varit någon avsikt från min sida att såra människor, men det händer av olika anledningar ibland som jag tyvärr heller inte kan hjälpa.

jag vet inte om du någonsin kommer att läsa vad jag skriver, jag antar att du inte gör det men om du någon gång gör det vill jag bara säga att det aldrig var någon avsikt att såra dig. även du är en människa med just känslor och har instinkter. jag förstår att du gråter, jag förstår att du känner olycka och jag vill bara säga, förlåt. jag känner dig inte men jag kan förstå det du känner. förlåt för att jag är boven jag alltid sa jag inte ville vara, jag ber om ursäkt för att du får lida pga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela