Sofia var namnet

"livet deluxe"

tjock trött tjej

Publicerad 2011-12-05 16:31:27 i Skitsnack,

precis som jag trodde skulle det bli svårt att sova inatt. vakna 01 och 03!
men av två fina sms.
tjejen tror hon börjar bli kär!

sjukt jobbig dag på jobbet, men det är ju så måndagar är - jobbiga.
nu sitter jag åtminstonde nerdegad i soffan. kirrade räkningen som kom några veckor sent också, jävla adressändring och slarva bort post! jag borde göra middag och duscha, men jag tror jag är värd en tupplur först. risken är att jag vaknar upp och inte orkar göra något utav det efteråt. well, let's give it a try!

nap, ciao.

Kommentarer

Postat av: nea

Publicerad 2011-12-05 20:07:49

sv: jag vet! men imorron blire skola xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela