Sofia var namnet

"livet deluxe"

besök hos familjen von Reis

Publicerad 2011-07-20 15:50:27 i Skitsnack,

Syrran fyllde år igår, hela sju bast! Jag köpte en beige kavaj jacka till henne och jätte söta rosörhängen i rosa. Man kunde se i hennes blick att hon blev rätt stolt och så även jag. Min fina lillesyster! Tiden går så fort.

H åkte på kryss igår, så nea kom över en stund så drack vi lite öl på min baksida och snackade lite skit. Grymt mysigt! Jag önskar sommaren kunde vara för evigt, det är liksom lite lättare att leva då. Men jag längtar lite till idol börjar så fredagarna med vin och musik kommer tillbaka!
Attberopå det så fick jag tag i Honom igår och det var inte ens spydiga svar, imponerande. Jag berättade att jag var rädd för honom, I think he got it now.

Just nu smaskar jag god sallad med salami, fetaost och vitlök, ska snart åka till H och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela