Sofia var namnet

"livet deluxe"

det värsta jag varit med om

Publicerad 2011-07-10 04:35:47 i Skitsnack,

Det sista jag minns är att jag kramade Ingela och Stacy sen vaknar jag upp hemma. Vi var på en krog i Georgetown och dom berättade att vi skulle ut och ta luft och att jag gått in i en vägg och nästan ramlat ner för trappan då vakten hjälpte mig och jag blev utkastad. Linnea hade gått in igen och hämtat Victoria och när dom kommer ut sitter jag på marken och ropar efter hjälp. Jag kunde inte gå eller stå, knappt hålla upp mitt huvud. Då såg dom ögonen, en demons ögon. Jag blev buren till taxin, dom fick be om hjälp för jag var alldeles ledlös. När vi kom hem fick Linnea superkrafter och bar in mig. Jag minns ingenting och idag har jag mått väldigt konstigt. Jag blev drogad, antagligen med GHB. Fyfan vad läskigt det var.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-07-10 09:06:53

Fyy vad hemskt, vet dock hur det känns att bli drogad, har nämligen hänt mig oxå 1 gång på krogen.

Ta det försiktigt å lämna aldrig din dricka utom synhåll. kram på re.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela