Sofia var namnet

"livet deluxe"

imorgon klockan nio

Publicerad 2011-07-11 06:38:05 i Skitsnack,

Då lämnar vi denna kontinent och flyger över Atlanten hem till Sverige. Jag vill inte, jag vill stanna här. Jag mår så bra av att vara här, jag älskar detta land. De må ha sina dåliga sidor men det lär man sig leva med. Jag ska hem och spara pengar så jag kan åka hit nästa sommar igen och sedan förhoppningsvis kunna vara borta ett tag. Allt hemma blir ett senare problem. Jag tackar alla vi mött och lärt känna! Framförallt min underbara faster (du är bäst!), Victoria och kusin Jake samt min underbara Linnea! Fy vad sorgligt det känns. Positivt är att jag får träffa H! Vi behöver prata om allt som hänt här och hemma. Det är en bra människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela