Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag är full igen

Publicerad 2011-07-07 08:37:11 i Skitsnack,

eller inte full, vi dricker öl och kollar på Simpson.
hur ska jag överleva hemma?
jag tror det här är mitt andra hem,
det känns som hemma att vara här! well, whatever.

befinner mig just nu i richmond hos my cuz.
han har nyss flyttat in i ett hus, galet fint (jag vill också bo hit!).
igår gick vi ut med roommate colleen & tanner,
drack lite öl och drack massa tequila hemma efter det.
allt slutade med att alla deckade och vaknade med bakfylla idag, haha.
vi är på semester, JAG FÅR!
skrev lite sjuka saker till H också, men han tyckte bara jag var söt. tur! hihi.

idag hade vi oväder, vilket är varannan dag här,
ösregn, åska följ av blixtar och sen skinande sol men alltid över 30C, nice huh?!
vi shoppade lite och sen blev det hockey, jakes lag vann - awesome! (vi fick se fight!).
nu super jag vidare med cuz, Nea gick och sov (prata med s.k pojkvän, heh).

förresten jag ska hälsa på norsken! han e söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela