Sofia var namnet

"livet deluxe"

rehab fixat mannen!

Publicerad 2011-07-15 19:29:00 i Skitsnack,

Inte på riktigt, det var bara vi som skrattade åt det igår fastän det hela egentligen inte är kul.
Som sagt det är galet med strul just nu, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för det är så patetiskt. Jag är ett monster och jag är en alkolist, det är vad han säger.

Jag och H kom hem till mig igår och upptäckte plåster på köksbänken och ett sönderslaget vardagsrumsbord. Ja, man kan ju bli arg och ledsen förstås men att flippa ur är inte helt okej. Och människan tycker jag ska söka upp vård för mitt drickande. Men det tänker jag inte ens ta åt mig, jag är värd mer än det.
Screw that, hade sjukt kul inatt. Somnade kl 8 imorse när jag inte ens kunde höra vad jag sa längre, fniss. Jag må dricka oftare än vanligt nu, men jag firar livet! Så enkelt är det.

Och inte fan ska du få ta min katt.

Jag är ledsen för att det blev såhär, trodde inte du var kapabel till att säga sådant som du gör och bete dig som du gör, men dom säger att det kan hända även den man trodde var den bästa. Jag älskade dig, jag var kär i dig, du var min stora kärlek, men det tror du inte på. Det var du som lämnade mig först, jag valde inte det här. Det var du som gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela