Sofia var namnet

"livet deluxe"

uppraggad av bart simpson

Publicerad 2011-07-02 06:14:49 i Skitsnack,

dagen då! fredag it is, vår sista fredag i L.A. rätt sorgligt men det finns nya äventyr!

dagen spenderades på universal studios, helt sjukt bra upplevelse! shrek i 4D
(dock kan jag inte uppleva 3D effekten pga mitt ögonfel),
krustyland, jurassic park (vi blev dyblöta!) och mycket därtill.
sist tog vi tåget runt i universal studios, så nu har vi sett var alla filmer spelas i bland annat desperet housewives. helt klart värt pengarna!

som bonus blev jag ju också då uppraggad av bart simpson och fotograferad med svampbob fyrkant, den ni!
nu blir det ett par öl på hostelet sen ska vi ut på jakt efter en ros jag ska skicka ut med havet för Märta.
hennes begravning var idag och enligt mamma var det en jätte vacker cermoni så jag och Nea ska ta en tyst minut för gammelmormor och jag ska ta ett sista farväl.
jag vet att du har det bra nu, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela