Sofia var namnet

"livet deluxe"

bästa H!

Publicerad 2011-06-14 17:39:54 i Skitsnack,

det blev tredje dagen igår och idag kanske den fjärde. hur skönt som helst!

nyss hemkommen från jobb och sitter med ett glas vitt i handen. jag försöker verkligen ha modet och humöret uppe, tycker jag lyckas väldigt bra och det känns bra.
tänkte värma på lite käk medan jag inväntar Madde som ska komma över en stund.

inte direkt något vettigt att säga men ändå en uppdatering!
jag passade bara inte in i din önskan till ett perfekt liv.
jag hoppas bra tider kommer igen.

jag kom ju på en jätte bra sak!
för det första är vi i USA om precis en vecka och v.30 ska jag till emmaboda och fira min födelsedag med två av världens bästa grabbar, Olle och Simon. legendary! för att inte glömma infected mushroom, slagsmålsklubben och familjen. biljett ska bokas senast måndag! sommar kommer bli min som 07 och 08. nu mådde jag genast ännu bättre!

Kommentarer

Postat av: i i d z. [FOTO]

Publicerad 2011-06-14 18:12:22

superfin blogg! :D

haft en bra tisdag? (:



KRAM!

btw, skulle bli jätteglad om du kunde slänga in en röst på mig här http://saandriiiee.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html#comment ! ^^

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-06-14 18:43:13

skulle också vilja åka till usa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela