Sofia var namnet

"livet deluxe"

Jag hittade en fransman

Publicerad 2011-06-23 21:12:01 i Skitsnack,

Det är lite smått jobbigt att skriva på telefonen, men jag tar det! Idag är jag smått bakis efter pubrundan med hostelet men fy vad kul det var. Så nu har man gått ut i Hollywood också, slå den! Trodde dock det skulle va hårdare med leg men dom kollade ju knappt, haha.

Vi ska hooka upp med fransmännen i venice igen sen.

På dagen igår var vi på six flags magic mountain. Kan ju bara säga att jag har nog aldrig gjort nå så sjukt någonsin när jag åkte en berg o och dalbana liggandes med ansiktet nedåt. Även det roligaste jag gjort var den man stod i. Säger bara grönan och Liseberg, släng er i väggen!

Nu ska vi ut och leta stjärnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela