Sofia var namnet

"livet deluxe"

kaos

Publicerad 2011-06-13 15:48:16 i Skitsnack,

måndag igen.

en rätt bra måndag faktiskt, kom nyss hem från vesby efter en god lunch med 'farmor'. det är skönt att ha folk omkring sig som bryr sig och faktiskt vill och försöker förstå.

i lördags var Daniel hos mig. han betedde sig som att han faktiskt sakna mig, famna om mig och gav mig en jätte kram. när jag frågade om han saknade mig svara han ja.
kvällen kom och det blev en supernice grillning hos mig med nea såklart, fulla finnar (hah!), bästa maddelutt och neas s.k pojkvän. Jag lyckades sluka hela vinpavan och stod senare i köket med s.k pojkvän och shottade tequila! WTF! ställde mig till och med och gjorde irish coffee.
vi drog till bryggeriet där s.k pojkvän bjöd på bira som jag kräktes upp innan vi skulle hem. sjukt bra kväll!

sedan kommer vi till det som kom att förändra mig liv väldigt drastiskt igen på bara en minut.
tessan körde så jag joinade med till vesby, så sjukt tråkigt att sova själv som man gör jämt numera. jag deckade hos H och vaknade upp som ett jävla bakisvrak och så ringde Daniel. han började lacka. ja, men den kändes ju bra.
vi var ju faktiskt inte tillsammans längre kommer vi väl överens om?! jag fattar fortfarande ingenting.

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2011-06-15 21:04:03

Du gör godast irish coffee, C gilla den mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela