Sofia var namnet

"livet deluxe"

picknick in the backyard

Publicerad 2011-06-09 14:49:43 i Skitsnack,

suttit inne hela jävla dagen när solen skiner!
men det är ju som vanligt när det gäller mig på lediga dagar med inget planerat, heh.
sen gick jag ut och upptäckte hur skönt det var att sitta ute, så jag slog mig ned på en filt på baksidan med lite chips och saft samt letar efter lite sysselsättningar.

jag ska sällskapa med H på söndag, ska bli kul! och ikväll ska jag försöka se på film med någon! eller något i den stilen.

lite mer än en vecka som "singel" eller med "ett förhållandet lagt på hyllan" går det rätt bra. kännes mer som ett öppet förhållande. det kom några tårar igår, men no hard feelings. vi fikade igår och pratade, det kändes jävligt skönt faktiskt. vi får se hur allt blir efter USA.

ska försöka bli bättre på att skriva. blir lite osammanhängande men det är nice att skriva av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela