Sofia var namnet

"livet deluxe"

someday were gonna get so high

Publicerad 2011-06-16 19:34:48 i Skitsnack,

jag kom hem idag och deckade direkt på sängen. vaknade upp en fyrtio minuter senare, hah. jag som va sjukt pigg idag.

nåväl hur som helst! jag började kolla på gamla foton. trodde det skulle framkalla tårar men det blev snarare glädje inombords till den tid som varit. hur mycket man än kan önska kommer det aldrig att bli detsamma, någonsin.

vi har haft det bra och jag tackar för den tid vi haft. alla kommer vi till en punkt i livet där förändring behövs oavsett och man vill det eller ej. min var nu. du är det bästa som någonsin hänt mig och du har alltid varit den enda för mig. trodde jag. jag tackar för allt du givit mig, hjälpt mig till att bli den jag är idag. jag minns när du sa att jag var din nu och du lovade aldrig att lämna mig. jag missförstod och tyckte du bröt ditt löfte för det gjorde du ju men nu har jag lärt mig att inte älta. allt kan bara bli bättre.
jag kommer alltid älska dig. är det menat att bli blir det igen, men inte nu. vi växte ihop för att sedan växa ifrån.
någon gång ska vi alla en gång dö, men jag glömmer dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela