Sofia var namnet

"livet deluxe"

migrän

Publicerad 2011-03-17 12:12:22 i Skitsnack,

jag lider av migrän, den vägrar ge sig.
dog efter jobbet igår i sängen, somna, vakna, somna, vakna, somna.
alvedon vill inte hjälpa mig och för mycket sömn leder till ingen sömn när man senare ska sova igen. fcuk.

klockan är bara tolv.
jag har redan hunnit riva ut grejerna i badrummet (hantverkarna har kommit, jag hatar hantverkare), jag har dammsugit lägenheten dock sovrummet kvar. Jag har hunnit byta sängkläder, tvätta två maskiner, duscha & äta frukost samt byta plats på boxen! OCH jag har sett på våra bästa år. Orka bli väckt klockan 8 och säga att det ska rivas i badrummet NU, PÅ ENGÅNG! fcuk.

måste till pappa ikväll och kirra ägarbytet på bilen.
ja, det är officiellt, jag är numera bilägare till finfina bilen.
jag önskar körkortet kunde komma ur flingpaketet.

nu, lana PB. älsk lovade att vi skulle köpa säsong 3 när vi sett klart på 2an. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela