Sofia var namnet

"livet deluxe"

öppen

Publicerad 2011-03-14 16:06:59 i Skitsnack,

nu är jag väldigt öppen. men jag och älsk bråkade i lördags natt.
jag var arg och besviken, för ibland förstår han inte mig och jag inte honom.
så jag rusade in i sovrummet när jag kom hem från krogen och skickade ut honom.
hård tjej.
en del av mig tycker han förtjänade det, samtidigt som jag överreagerade lite. tänkte klämma fram något riktigt dumt, men där hann N hejda mig. tur för mig, annars hade han nog aldrig kommit tillbaka till mig.
ringde desperat efter honom hela morgonen efter. med resultat.
och jag insåg,

jag är som en isbit i närheten av honom. jag smälter.
han är min ögonsten. mitt allt, mitt liv.
jag lever inte utan honom.

jag älskar dig D.
kärleken växer varje gång vi hänger löst. lämna mig aldrig, då slutar jag andas.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-09 14:34:41

skitsnack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela