Sofia var namnet

"livet deluxe"

solarium, nam nam

Publicerad 2011-03-10 16:57:35 i Skitsnack,

idag besökte jag solariet, måste vara första gången på tre månader. fy fan vad nice det var! hatar att det ska kosta så jäkla mycket i längden bara. men nu när jag sagt upp sats så kan jag ju lägga mina 446kr på solariet istället! helt perfekt, man får en snygg bränna, finnarna motverkas och det är uppiggande för kroppen!

helt otroligt vilken bra torsdag jag haft. underbar dag på jobbet, kunde dra halv tre bara sådär med gott samvete! dessutom har jag lägenheten för mig själv, det är rätt skönt ibland och kunna få lite ensamtid. tänkte börja om att lana PB, så det blir nästa med lite macka och flingor - dagens middag (åt faktiskt en naturell cheese och phillastjärnor på jobbet).

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela