Sofia var namnet

"livet deluxe"

10D

Publicerad 2011-11-30 19:45:15 i Skitsnack,

nu har jag städat, fixat och donat i min lägenhet så nu är det fint minsann!
tänkte lägga upp lite bilder, men självklart hann batteriet på kameran dö. men det är ett löfte så fort den laddat klart! är så sjukt nöjd med resultatet (känns lite som jag tjatat om det i flera dagar nu, fniss!). det fattas lite tavlor på väggarna i vardagsrummet och en sängram i sovrummet så kommer det bli prima! har tänkt att rådfråga Kim lite vad man ska ha var, så det inte blir massa hål i väggarna överallt. lätthänt när det gäller mig. nog om det.

det skulle blivit en sleepover hos mig inatt, men Steph har gått och blivit sjuk igen och jag ska månadsinventera med la chef (suck) imorgon bitti, vilket betyder upp före 5 så vi skjuter upp det en vecka. kanske lika bra också med tanke på hur rörigt det varit här.

kvällen blir mest chill och morgondagen bjuder på promenad med M efter jobb. så får vi se sedan. kanske H kommer förbi och ser hur jag har det. det visar sig!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela