Sofia var namnet

"livet deluxe"

där satt den!

Publicerad 2011-11-14 21:40:25 i Skitsnack,

5-0 i derbyt aik-djurgården! goa gubbar, det gjorde ni fint.
chears to me!

nu återstår ett derby och då vill jag att vi tar ledigt och går ned på corner och firar till den vinsten blir till! som sagt är jag en god förlorare och en jävligt bra vinnare! fniss. SAKNAR MIN TJEJ!






tillbaka till verkligheten så lider jag av tillfälligt strömavbrott.
eller tillfälligt och tillfälligt, sigtunhem informerade mig aldrig om att man måste sköta bytena själv (vilket jag trodde skedde automatiskt som det gjorde på frej). satt vattenfall tyckte jag kunde vänta till imorgon. jävla as. det är tur att man har mor på andra sidan gatan där det finns både sängplats och extra utrymme för matvaror.
men jag får väl se det positiva att jag typ sovit bort halva dagen. fast jag känner mig fortfarande inte utvilad.

nu längtar jag till helg. fredagen är fortfarande lite oklar, bio blir det tyvärr inte dock (jävla taskig månad med pengar alltså). men något annat ska vi se till att hitta på. på lördag blir det i alla fall siggismys med lite vin, öl och trevligt sällskap och så kommer M och sover med mig sen efter jobb - gillas.

klockan ringer fyra. ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela