Sofia var namnet

"livet deluxe"

deactive

Publicerad 2011-11-26 14:39:01 i Skitsnack,

jag blir så trött på folk.
framför allt folk på facebook.
folk som tar åt sig och blir sårade av det som händer där.
det är ju liksom inte det som är grejen!
dumt att ta livet med en nypa salt.
jag sårade tydligen en människas känslor just genom en statusuppdatering på facebook utan namn och utan riktlinje till någon. så jag gjorde världen en tjänst, jag tog bort kontojäveln!
jag tappade just lusten och blev arg. fan också.

hade en dålig dag igår, ni som vet ni vet varför, till resten säger jag bara att jag hoppar upp på hästen igen och ger inte upp. jag insåg att jag kommit för långt och jag är för stolt för att ge upp. mitt problem är att jag har för höga förväntningar på mig själv och har aldrig varit bra på att gå emot min nervositet. jag tackar för allas enorma stöd, verkligen. södertälje nästa!
hur som helst skulle det blivit storfest i stan med höga klackar och kortkort med upptrycka bröst (typ!) på café opera med lisa och c:o. dock efter mitt gråtanfall igår kände jag att det inte var rätt dag för det och spendera massa pengar på dyra drinkar och shots samt en taxi hem. satt det blev öl och film hos min goda vän istället. och jag kände imorse att det var helt rätt val! kan även kallas sunt förnuft.

städa till svampbob på teven följt av pizzabak hos mor och öl med tjejerna efter det står på menyn ikväll. så får vi se om mitt griniga humör inför natten bättrar på sig.
angående att kunna nå mig via internet stryker vi facebook och så kör vi endast blogg och bilddagbok! funkar för mig. jag skriver vad jag vill, när jag vill och hur jag vill här så är det helt upp till allmänheten om de vill läsa det eller ej!

ciao



jag önskar jag kunde befinna mig här, på denna plats och i detta lyckorus i all evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela