Sofia var namnet

"livet deluxe"

en awesome tisdag

Publicerad 2011-11-30 01:17:28 i Skitsnack,

en alldeles förträfflig dag blev det ju! lycka i själen! bra sömn hos mor, sov som ett litet barn i mitt gamla flickrum (som numera är systers rum). gå över till min lägenhet efter att ha haft lite morgongos med mini och bli helt stört glad över hur fint målarn gjort hos mig för att sedan dra till jobbet och arbeta med bästa ligan.
Niclas och Tim är epic som inte slår något eller någon. och min bästa party Malin såklart - stor kärlek. tack vare dessa varelser kan jag ju faktiskt inte klaga så mycket på mitt jobb, det är ju dom som gör det!

nu sitter jag hos min bästa vän H efter en kvällstur med Krattan som i och med det gjorde hela min dag.
nu ska jag sova med ett leende inombords och vakna med ett leende på läpparna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela