Sofia var namnet

"livet deluxe"

frost och is i vattenpölar

Publicerad 2011-11-28 13:40:10 i Skitsnack,

idag är det en väldigt vacker dag enligt mig själv och det är med det en Håkans dag, rösten av honom i mina öron kompletterar måndagen perfekt.
"det är en dag man kan gå runt att le på" och H hade helt rätt!

dock är det stängningsskift som gäller ikväll, men det gör inget eftersom hemmet för tillfället är måttligt kaos. så inatt blir det sleepover hos mamma.

jag längtar till fredag, då är det fest med Jes! lär ju kirra sovplats i Väsby då det säkerligen blir maggetutgång! och baka på lördag!






- jag är fri men i hjärtat är jag din. det är vad jag helst vill, men kanske i ett annat liv. om du vill.

"vi möttes av en anledning och du är viktig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela