Sofia var namnet

"livet deluxe"

@H

Publicerad 2011-11-18 17:43:46 i Skitsnack,

det kliar i halsen och jag får utslag på kroppen. jag tycker om äpplen och morötter! allergitabletterna är slut, så jag får stå mitt kast.

jag och Jes tog ut fredagen lite tidigare och bitchslapade mig med en cheddarostskiva. det är vad jag kallar seriöst arbete! men efter sextiosex cheeseburgare gjorda på sju minuter är det helt okej! lite jobbigt i kassan att göra trettiotre cola och pommes, men jag slapp!
nu är jag fettig i ansiktet och snart är det dags för vin med min goda vän.
över till Jes lite senare å.
jag gillar livet!
den enda som saknas är partymalin!



jag har upptäckt en bra låt förresten, Timbuktu - Dödsdansen.
sök på spotify och kvällen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela