Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag börjar gilla måndagar

Publicerad 2011-11-07 22:12:50 i Skitsnack,

jag hatade måndagar förut, men det börjar smått förändras! kanske för jag får vara ledig nästan varje måndag? och efter ledig helg - finns inget bättre.

flitig tjej idag! jag har bakat både köttfärspaj med tacosmak och kladdkaka! fast kladdkakan hjälpte ju miss N till med, men jag ser det ändå som flitigt! så har jag städat hela huset också. (vad kul det lät med hela huset). jens tanke om det var -har det redan blivit så smutsigt efter en vecka, hur gick det på efterfesten i lördags egentligen? heh, ja förutom att det var proviva över hela golvet i köket och juice på hela diskbänken, trasiga glas och groggar överallt. plus massa sand i sängen, ja det blev rätt stökigt antar jag? och tydligen är jag själv boven till allt. hur som helst, nu luktar det citron när man kommer in till mig. och köket har fått sig gardiner och blommor i fönstret samt att jag pimpade upp kökssoffan! mitt extrarum (som egentligen är typ.. ett förråd?) tömde jag också. nu fattas bara dom nya tapeterna så jag kan hänga upp mina foton och tavlor på väggen samt inreda mitt extrarum med en fin bäddsoffa. längtar

pah, körlektion 7,15 i sollentuna. vilket betyder åka 06,25 och gå upp 05,30. så ska jag jobba några timmar extra åt H imorgon också. kände att jag behöver gottgöra att jag sa nej idag fastän jag sa ja från början. jag behöver ju faktiskt lite extratimmar också. fan, det är jul och nyår nästa månad. tiden rullar.

måste ändå säga att jag trivs jävligt bra med livet nu.
och jag insåg just att det är lite roligare när M är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela