Sofia var namnet

"livet deluxe"

känslan av att lyckas

Publicerad 2011-11-15 21:42:22 i Skitsnack,

vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer i väntan på något som kan rädda mig. och så bara stod han där.

nu är elen tillbaka i alla fall, det känns ju bra!
faktiskt så sitter jag och tittar på desperata hemmafruar (av allt!).
med inte så mycket på hjärtat tänkte jag typ säga hej, hej då.
eller jag hade ju faktiskt en liten fotosession med mig själv. jag fick igång lilla kameran för en gångs skull! sen att hälften inte blir så bra är ju en annan femma. but hey, tjejen har glajor för en gångs skull!


























nej, nu blir det kudden i hopp om att världens alla problem kan lösa sig över en natt.
ciao

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-11-16 21:59:13

Va fin du är i dina glasögon gumman :-) Kram mamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela