Sofia var namnet

"livet deluxe"

mac fredag

Publicerad 2011-11-18 09:34:39 i Skitsnack,

tjejen sitter på jobbet med en egg mcmuffin i handen och chillar. (jag har faktiskt rast).

dagen började med att gå åt helvete, bussen var 10min sen igen vilket resulterade i att busschauffören sket i att be bussarna vid stationen vänta 1min så jag fick sitta i kylan och vänta på 83an som i sin tur kom 2min sent för det var någon som läste tidningen lite för länge! fan.
för att sedan komma till jobbet prick 7 och se en glad Jes i köket! allt vände och jag blev lycklig igen! puss på dig.

ikväll kirrar min goda vän vinet och bjuder på massa skitsnack! det verkar bli en mac fredag trots allt! och imorgon får jag träffa mina tjejer och Kim&Robin. en helg att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela