Sofia var namnet

"livet deluxe"

någon annan än du är närmare

Publicerad 2011-11-09 22:02:02 i Skitsnack,

Jag har hört att du träffat nån.
Jag har hört att han är allt du inte var.

idag fyller min kära mor år. jag föreslog att vi skulle vända på siffrorna - det tyckte hon var ett alldeles utmärkt förslag. fniss. jag och jens åkte ner till blå och hämtade lite god mat så blev det lite kalas med blåbärspaj hemma efteråt.

det finns en till viktig dam som fyller år idag. min fina faster. åh vad jag saknar henne!



well, har inte så mycket på hjärtat.
bara en liten gnutta sak som jag stör mig extremt på. och det är att en viss person i min närhet blivit otrevlig och arg samt skiter fullständigt i allt och alla utom sig själv (eller åtminstonde känns det så). fuck måste vara mottot i hans vardag numera. varför jag stör mig på det vet jag inte. jag känner bara lite att jag inte riktigt orkar vara en del av hans miserabla vardag just nu.

imorgon ska jag träffa M.
det är vad jag vill nu, helst igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela