Sofia var namnet

"livet deluxe"

onsdag

Publicerad 2011-11-16 19:55:09 i Skitsnack,

ja, ingen lillördag här inte.
imorgon är det körskolan som gäller. nästan så jag längtar!

jobb 6-15 imorse (lyx!) för att sedan åka hem och decka direkt på sängen till family guy. dåligt med sömn inatt, vakna en gång i timmen, suck. vissa nätter är inte helt okej ibland. jag saknar skeden
på fredag ska jag dra hem till H efter jobbet och snacka lite skit! tiden taggar, två veckor sen jag träffade honom sen sist. herregud. undantag från den jätte stora kramen han fick i dörren på jobbet idag!

just nu väntas det på M, vi ska se signs (älska filmen!).
medan är det halv åtta hos mig på teven.

jag känner mig smått kluven. mamma sa att det är bra att tänka på sig själv. det tycker jag med. aja, inga krav - inga måsten.

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-11-16 22:03:46

Det är så sant så lilla vännen, tänk på dig själv :-) skit i vad andra tycker,man måste få varasig själv och inte bara känna att man finns till för andra jämt. Fortsätt att lyssna till dig själv och lägg inte för stor energi på andras problem.....det kan lätt bli en börda. Lycka till finaste dotter Fia ;-) Kram mamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela